Home Destacats Onil es promocionarà a l’estadi Rico Pérez d’Alacant després de signar un...

Onil es promocionarà a l’estadi Rico Pérez d’Alacant després de signar un conveni amb l’Hèrcules C.F.

0
SHARE
L'Alcalde i el Regidor de Festes d'Onil junt amb el President de l'Hèrcules C.F. al Rico Pérez d'Alacant.

L’Ajuntament d’Onil i l’Hèrcules C.F. han signat un acord de col·laboració per a aconseguir rèdits que beneficien a les dos parts. Per una banda, el club augmentarà la seua presència a la vila de les nines, que activarà una sèrie de mesures com visites a l’estadi Rico Pérez d’Alacant. Per altra banda, Onil es promocionarà al camp de futbol alacantí com a destinació turística d’interior.

Aquest acord segueix una línia estratègica del club herculà per a arribar a totes les localitats de la província. Igualment, també compleix amb altra línia estratègic, en aquest cas del Consistori colivenc a l’hora de fer del Turisme una de les potes sobre les que suportar l’economia local.

El President de l’Hèrcules C.F., Carlos Parodi, ha estat a Onil per a signar l’acord i ha fet entrega d’una camiseta del club a les autoritats colivenques. Igualment, tant l’Alcalde d’Onil, Jaume Berenguer, com el Regidor d’Esports, Òscar Bernabeu, han estat al Rico Pérez per a fer palesa la unió entre els dos ens.