La Federació de Comerç – Alcoi Comercial i ACECA, Associació Comarcal d’Empresaris de Comerç han llançat una campanya amb el suport i col·laboració de la regidoria de Comerç d’ajuntament d’Alcoi i la Cambra de Comerç i Industria de la nostra ciutat. El títol de la iniciativa és ‘ALCOI MOTOR DE POSITIVITAT’ i el seu objectiu principal és acostar la imatge del comerç local, aproximant la imatge dels comerciants per a centrar-se en l’aspecte humà d’aquest.
Amb aquesta campanya, que des de principis de setembre ja es pot veure en xarxes socials i en diferents espais de la ciutat, es pretén incidir en la millora de la positivitat emocional, a través d’una sèrie de valors que el comerç tradicional pel seu component de proximitat pot aportar com són: la confiança, la relació personal, la qualitat, el mestratge, la proximitat o la immediatesa. La publicació de vídeos acabarà a la fi del mes de novembre.
Dins de la campanya, han posat rostres, triats entre les persones membre de totes dues associacions humanitzant la imatge del comerç d’Alcoi. A més, han creat dos personatges ficticis, Jordi i Aitana que interactuen amb aquests comerços i transmeten aqueixa proximitat i valors en els quals es vol incidir, a més d’altres activitats que s’aniran llançant posteriorment per a implicar la societat alcoiana, que com sempre ha demostrat ha tingut una actitud immillorable, segons afirmen des de les entitats comercials de la nostra ciutat.
Des de la Junta Directiva de Federació de Comerç – Alcoi Comercial incideixen en què amb aquesta campanya “volem enaltir la imatge del comerciant i recordar que darrere de cada taulell hi ha persones, amb les seues vivències, amb la seua proximitat i mestratge que treballen incansablement per a millorar els seus serveis i escoltar el consumidor i així complir les seues expectatives”.
Per part seua, des de ACECA subratllen que “a la nostra ciutat hi ha una gran quantitat de comerciants, el tracte i la qualitat de les quals és excel·lent i hem d’enaltir-ho per a poder recuperar la capitalitat comarcal del comerç”.
Així mateix, donen les gràcies per la predisposició de tots els comerciants davant aquesta proposta, tant als quals seran part de la imatge, com aquells que no van poder aparéixer, perquè tots ells són sense lloc a dubte; part indispensable de #AlcoiMotorDePositivitat, així com agraeixen a l’equip de Toni Miranda Fotografía i a l’equip de Difusió Comunicació per l’excel·lent treball dut a terme. També volen mostras el seu agraïment a la Cambra de Comerç i a l’Ajuntament d’Alcoi per la seua gran col·laboració.
“Es tracta d’una campanya en la qual les entitats comercials de la nostra ciutat han estat treballant de forma conjunta per tractar d’apropar eixa imatge dels comerciants i centrar-se sobretot en l’aspecte humà. Tenim grans comerciants, grans persones que estan treballant dia a dia des dels seus negocis per promoure l’activitat econòmica i la vida als carrers de la nostra ciutat. Des de l’Ajuntament sempre donarem suport a totes aquestes iniciatives, que a més de treballar-se de forma conjunta el que fan és tractar de promocionar d’una forma positiva el comerç a la nostra ciutat, per això eixe lema tan encertat d’Alcoi, motor de positivitat.”, ha conclòs la regidora de Comerç, Vanessa Moltó.