Home Destacats Ibi enceta una setmana de promoció turística dels seus atractius urbans, culturals...

Ibi enceta una setmana de promoció turística dels seus atractius urbans, culturals i gastronòmics per internet

0
SHARE

Els sectors del turisme, la Cultura i l’oci seran, segons els experts, aquells que més tard tornen a la normalitat una vegada normalitzada la situació derivada de la pandèmia de coronavirus. A un país tan turístics com Espanya, on milers de famílies viuen d’aquestes vessants, el confinament i l’aturada indefinida del sector són poc menys que un drama. Però, tot i això, des de administracions com les locals no estan disposades a deixar que s’obliden els nombrosos atractius amb que compta cada població a l’Alcoià, El Comtat i la Foia de Castalla.

Entre elles destaca Ibi, que ha programat per a tota aquesta setmana, la darrera del mes d’abril, un seguit d’iniciatives encaminades a divulgar els seus atractius turístics. La idea és mantenir l’expectativa de visita per part dels potencials turistes que pogueren arribar a la població en condicions de normalitat. La campanya promocional es basa en les noves tecnologies i les xarxes socials per a divulgar el patrimoni iberut.

Així, des del compte de Facebook de la Regidoria de Turisme iberuda s’emetrà cada dia d’aquesta setmana un vídeo d’uns 20 minuts de duració que divulgarà alguns dels atractius de la població. Començant per l’elaboració de la coneguda ‘saginosa’ fins un passeig pels principals museus de la localitat, Ibi difòn alguns dels seus punts d’interès durant el confinament, esperant que, més prompte que tard, les visualitzacions es tornen en visites que ajuden a recuperar el teixit hostaler de la vila joguetera.