Home Alcoià El cub experiencial LED promet ser una de les principals atraccions urbanes...

El cub experiencial LED promet ser una de les principals atraccions urbanes de l’edició de FITUR enguany a Callao

0
SHARE
El cub instal·lat per Costa Blanca a la madrilenya plaça de Callao.

El Patronat Costa Blanca difondrà aquests dies la província d’Alacant al centre de Madrid mitjançant una original i innovadora acció de street marketing. La proposta, que es desenvolupa en el marc de la Fira Internacional de Turisme FITUR 2025, contempla la instal·lació d’un gran cub LED a la Plaça del Callao, on es projectaran vídeos de promoció i on es realitzaran presentacions, desfilades i actuacions.

El President de la Diputació d’Alacant, Toni Pérez, inaugurarà aquest dimarts 21 de gener a les 19.00h aquest original espai que estarà actiu fins divendres dia 24 i pel qual s’estima que passaran més d’un miler de persones. “A més de treballar al recinte firal d’IFEMA, en aquesta edició de FITUR eixim al carrer per apropar als milers de vianants que cada dia passegen per la Plaça del Callao l’àmplia oferta turística que atresoren els nostres municipis”, ha assenyalat el responsable provincial.

Pérez també ha explicat que “es tracta d’una innovadora iniciativa experiencial amb què, a més de captar visitants, pretenem evocar sensacions i emocions que desperten al públic el seu interès per la nostra terra”.

Difusió de destinacions provincials

Les Fogueres de Sant Joan; el Benidorm Fest; el Carnaval de Torrevella; la Ruta del Vi; la Setmana Santa de Calp i de Crevillent; els Moros i Cristians d’Elda, Sax o Xixona; la gastronomia de Santa Pola i la seva indústria salinera; el Festival de Cinema de L’Alfàs del Pi; les festes de Sant Vicent del Raspeig; el Chupinazo de Catral; la Fira de Bestiar de Dolors; la prova automobilística ‘Pujada Internacional d’Onil’ o les Festes i Romeries d’Agres i Benejúzar són alguns dels atractius turístics que es donaran a conèixer gràcies a aquesta nova acció de street marketing.

El cub LED, compost per quatre pantalles de cinc metres d’amplària per quatre d’alt, serà també una zona des de la qual es repartirà material promocional, es realitzaran concursos i s’emetran vídeos d’altres municipis com Benidorm, Elx, Altea, Xàbia, Teulada -Moraira, Vila Joiosa, Campello, Ibi, Mutxamel, Algorfa, Salines, Monòver o Rojals.

‘Costa Blanca 360º’ és el nom d’aquest espai de 121 metres quadrats que comptarà a més amb animació i amb un fotomató perquè el públic puga endur-se un record del pas per aquest espai. Aquesta proposta experiencial comptarà amb una intensa agenda d’activitats i presentacions en directe, especialment relacionades amb la Setmana Santa, les festes de Moros i Cristians o del foc, així com altres festes tradicionals de la província, a més de promoció de natura, gastronomia o cultura”, ha manifestat el president.

Treball a IFEMA

La participació del Patronat Costa Blanca a la Fira Internacional de Turisme -FITUR- es complementarà, com és habitual, amb la seva presència a IFEMA, on durant els propers dies durà a terme diverses reunions professionals, rodes de premsa, presentacions de destinació, accions de promoció, tasts i showcookings, entre d’altres propostes.