Des de principi del mes de desembre, s’ha instal·lat un lloc de digitalització en la recepció del Complex Esportiu. Aquest nou servei facilita l’alta d’abonades i abonats a a l’instal·lació, així com les baixes i canvis de modalitats d’abonament.
Mitjançant la utilització del suport digital o tauleta, les persones usuàries del servei poden signar sense necessitat d’imprimir cap document en paper per part dels empleats de l’àrea d’administració del centre esportiu, tots els permisos per a poder accedir a la instal·lació com a persones abonades del centre esportiu.
Una vegada signat els consentiments en la tauleta, reben mitjançant correu electrònic tota la documentació amb la seua signatura per al seu arxiu, lectura o consulta.
Entre les seues múltiples funcionalitats, les mes destacables són la digitalització del DNI i la creació automàtica de fitxa d’abonament; l’autorització de comunicacions administratives relacionades amb els serveis contractats; la signatura de la Llei de Protecció de Dades; el registre d’imatge facial per a gestions administratives i validació d’accés a les instal·lacions; la signatura i acceptació de les normes de la instal·lació; l’exportació de dades personals a la plataforma DEPORSITE per a reserves d’activitats; o la signatura i autorització del Document SEPA
Segons apunten des del departament d’Esports, la digitalització del lloc de recepció, afavoreix la rapidesa en el procés d’alta de nous abonats i cursetistes, així com l’eliminació del paper en l’àrea d’administració del complex esportiu, apostant per la sostenibilitat i la qualitat del servei.
Una altra important aplicació està dissenyada expressament per a llegir els passaports Covid. Només és necessari escanejar el codi QR una vegada, ja que després de comprovar que el certificat és vàlid, la informació queda guardada en el sistema i es permet l’entrada amb la targeta, com era habitual. En cas que no s’hagen aportat aquestes dades, el torn d’entrada queda bloquejat, encara que es tracte d’una usuària o usuari registrat.