Herick Campos, Director General de Turisme, ha visitat Alcoi per revisar l’estat dels projectes inclosos al conveni de inversió de 3 milions d’euros del pla de sostenibilitat turística. la licitació del nou Centre de Turisme de interior ha sigut possible gracies a l’equip tècnic i la Col·laboració amb tourist info i el Treball dia a dia, que es bolquen en els nous canals de comunicació turística com la digitalització
Des de 2015, l’entitat autonòmica està fent una aposta per l’interior, en lloc de donar suport a projectes centrats en una única ciutat, creant projectes de cohesió territorials en els que el turisme siga una eina de motor econòmic. Alcoi ja era líder en matèria sostenible turística i ara te els diners para avançar més encara eixos projectes que ja hi han en marxa. D’aquesta manera, el projecte de Alcoi va superar el tall de puntuació per obtindré part de l’ajuda dels Fondos next generation.
Alcoi te uns recurs evidents per la seua potencia industrial, cultural, de recursos naturals i gastronomia, a més de estar fent una sèrie de accions per oferir un producte turístic centrat en experiències compartides y ser un destí multipriducte. Per a la Comunitat Valenciana la ciutat es molt important perquè s’ha convertit en un motor de tota la comarca y de tot el interior de la província.