Home Destacats Costa Blanca activa una campanya de reactivació del turisme a l’aeroport de...

Costa Blanca activa una campanya de reactivació del turisme a l’aeroport de la província

0
SHARE

El Patronat Provincial de Turisme ha presentat aquest matí la ‘Campanya de reactivació de mercats 2022’ junt amb la Diputació d’Alacant amb el triple objectiu d’incentivar els principals productes de la Costa Blanca a la fase de postvenda; incrementar les reserves d’última hora al mercat autonòmic i nacional i posar en valor l’Aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández com a principal porta d’entrada a la destinació.

Aquesta acció promocional pretén assolir més de cinc milions de passatgers que s’estima que arribaran aquest estiu a la província a través de la terminal aeroportuària. Segons ha destacat Carlos Mazón, President de la Diputació, la proposta contempla una sèrie d’accions l’epicentre de les quals es desenvolupa a la terminal aèria alacantina, però també en diverses plataformes i mitjans digitals.

Durant l’acte, s’ha exposat que, després de la pandèmia de Covid i l’aixecament de les restriccions, aquest estiu produirà una reactivació del turismo. Es tracta d'”una campanya de benvinguda, de tornada a la Costa Blanca, ja que per rebem de nou turistes de tota Espanya, Europa, la mediterrània i del concert internacional”. “Esperem més de 5 milions de turistes aquest estiu a través de 31.000 vols que operaran des del nostre aeroport”, ha especificat Mazón.

El desenvolupament d’aquesta campanya, que ja està en marxa, contempla tematitzar fins al mes vinent de novembre la zona d’arribades de la terminal alacantina, tant la d’accés a passatgers de la zona Schegen com la de fora, amb la previsió que aquest estiu arriben més de 30.862 vols des de les principals ciutats europees que oferiran 5,4 milions de seients, unes xifres que suposen un 95% de recuperació del trànsit anterior al coronavirus.