L’aposta pel turisme com a dinamitzador econòmic de les localitats de l’interior alacantí és una comú ja a la zona. Cada població de l’Alcoià, El Comtat i la Foia de Castalla gaudeix d’un extens patrimoni que es vol posar en valor per a atraure visitants que dinamitzen el comerç i l’hostaleria a cadascuna d’elles. Per això, localitzar cadascun dels punts d’interès turístic i oferir informació als visitants és una de les accions que es duen a terme a cadascun d’ells.
El el cas d’Onil, es va llançar una imatge corporativa composada per una nina -coneguda com a ‘Nineta’- com a element identificador de la localitat. Aquest figura remata tots els panells que han sigut renovats a les principals localitzacions turístiques de la vila de lesv nines. Cosa que ha sigut possible gràcies a la inversió municipal en aquests elements informatius, suportada amb una subvenció del 60% dels seus costos per Turisme Generalitat Valenciana.
Moltes de les ubicacions turístiques colivenques ja comptaven amb senyalèctica des de fa anys, però el pas del temps i la meteorologia havien deixat a part d’elles danyades. Els nous panells, amb un disseny intuïtiu i clar, compten també amb codis QR que redirigeixen als usuaris a pàgines web amb més informació de cada punt d’interès turístic amb un sol gest amb el seu telèfon mòbil. Inclús es poden visitar virtualment els principals edificis de la localitat en cas de que estiguen tancats en el moment de la visita.